niedziela, 30 maja 2021

Szczerbatek

Cześć wszystkim! Miło mi, że czasem do mnie zaglądacie :) 

Oglądaliście "Jak wytresować smoka"? Ja uwielbiam wszystkie trzy części 😊, więc byłam zachwycona, gdy znalazłam tutaj darmowy schemat na Szczerbatka 😍 Oto moja własna, już zupełnie wytresowana i udomowiona Nocna Furia:

Na koniec trochę liczb ;)
Proponowany w schemacie rozmiar szydełka i grubość włóczki mogą skutkować dużymi wymiarami smoka. Ja użyłam szydełka 2,5 mm oraz czarnej włóczki Kocurek (520 m w 100 gramowym motku), więc mój Szczerbatek ma ok. 29 cm długości i ok. 37 cm rozpiętości skrzydeł.

Do następnego wpisu :)

2 komentarze:

  1. Całkiem spory ten Szczerbatek. Śliczny i taki sympatyczny, że nawet jeśli ktoś nie oglądał "Jak wytresować smoka", to od razu pokocha tę postać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo wsparcia zostawione w komentarzu