czwartek, 31 marca 2016

Urocze zwierzątka na szydełku

Dzisiaj chcę Wam pokazać zwierzątka, które zrobiłam ze schematów znalezionych na pintereście. Żółtą myszkę zrobiłam modyfikując schemat na zajączka.

Ośmiorniczka - siedmiorniczka ma tylko siedem nóżek :)))
A oto różowy zajączek z kwiatuszkiem. Zrobiłam go w prezencie dla przyjaciółki, korzystając ze schematu według, którego wykonałam dwa duże zajączki, opublikowane w moim pierwszym poście i myszkę pokazaną powyżej:
Pozdrawiam i do kolejnego wpisu!!!

7 komentarzy:

  1. Śliczności :-) Piękne maskotki.
    Ośmiorniczka słodka...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Córciu, prześliczne!!! Ja mam to szczęście, że dane jest mi podglądać powstawanie Twoich prac!!! Jestem z Ciebie bardzo dumna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne!!!
    Jesteś strasznie zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne!!!
    Jesteś strasznie zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne maleństwa:) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo wsparcia zostawione w komentarzu