wtorek, 16 sierpnia 2016

Araby z mojej stadniny

Witam wszystkich i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. W dzisiejszym poście pochwalę się Wam końmi, które wykonałam już w marcu według schematu na Reksia (niestety czekały strasznie długo na wyszycie oczu) . Reksiowy ogonek stał się szyją koni. Wydziergałam dla każdego konika kolorowe siodło i uzdę. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :) !!! (Zieloną serwetkę, która udaje łąkę pożyczyłam od mamy;) ). Oto Śnieżynka i Pstrokatek , przepraszam za kiepską jakość zdjęć:
 



I to wszystko na dzisiaj. Gorąco i serdecznie Was pozdrawiam:)))

6 komentarzy:

  1. Śliczne koniki :) Idealne na prezent :) Po prostu przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rumaki!!! Może kiedyś na aukcję koni do Janowa siw dostaną?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne konie :-) Piękne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie sympatyczne, pięknie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt końcowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Royal1688

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo wsparcia zostawione w komentarzu