wtorek, 28 stycznia 2020

Po zielonej łące kicały zające

Witam wszystkich cieplutko! Chociaż za oknem pogoda nie rozpieszcza, do mnie na wizytę wpadła rodzina zajączków:
Parę lat temu robiłam już podobne zajączki z kwadratów, o tutaj. Jednak te zamiast na drutach, zrobiłam na szydełku, dzięki czemu uzyskały ładniejszy, mniej ażurowy wygląd. Największy zajączek jest wielkości dłoni. Za ogonki posłużyły moherowe pomponiki.
Zajączki prosiły, aby pozdrowić was wszystkich i wyruszyły w dalszą drogę :)

4 komentarze:

  1. Słodkie! Też mam w planach takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milutkie, super gromadka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie milusie, kolorowe stadko!!! Dobrze, że to pluszaki, bo wszystką sałatę by mi zjadły :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    And getting it running is as simple as 1--2--3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Choose affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Are you ready??

    Click here to launch the system

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo wsparcia zostawione w komentarzu