sobota, 5 stycznia 2019

Pada śnieg...

Witam cieplutko w Nowym Roku i życzę Wam wszystkiego najlepszego w 2019!!! U mnie ciągle pada śnieg za oknem i to całkiem mocno, jak to w górach bywa 😉😕. W dzisiejszym poście również pokażę Wam kilka szydełkowych śnieżynek, które wydziergałam w Bożonarodzeniowym prezencie dla pewnej Wyjątkowej Osoby. Na początek trzy śnieżynki, ze złotą obwódką (niestety nie widać tego na zdjęciu, ale obrobiłam je złotym, błyszczącym kordonkiem): 
Następne trzy, też nie widać, ale obrobione kremowo-beżowym połyskującym kordonkiem:
I trzy ostatnie, obwódka z czerwono - złotego kordonka, nawet trochę widać😉:
Śnieżynki robiłam kordonkiem, według schematów z internetu, szydełkiem 1,75. Zostały usztywnione lakierem do włosów, więc nie są mega sztywne, ale na choinkę wystarczająco. Jestem zadowolona z efektu końcowego, ponieważ kolory nie zżółkły, ani nie wyblakły. Najważniejsze, że podobają się nowej właścicielce 😊😊. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam😉. Do kolejnego wpisu!

2 komentarze:

  1. Kasiu prześliczne są te gwiazdki i bardzo starannie wykonane! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, w Nowym Roku życzę Ci dużo zdrówka i pomyślnie zdanych egzaminów do wymarzonej szkoły średniej. Gwiazdki są prześliczne, wiem bo widziałam na żywo:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo wsparcia zostawione w komentarzu