niedziela, 4 czerwca 2017

Moje pierwsze wyróżnienie

Witam Was cieplutko! Niedawno otrzymałam od Margotki z Grandmother Martha's Magic Store nominację do Liebster Award. Jeszcze raz bardzo dziękuję :).




 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem".


Oto pytania, na które musiałam odpowiedzieć:
1. Kto Cię zainspirował do utworzenia bloga?
2. Twoja najważniejsza zaleta?
3. Czym interesujesz się poza tematyką bloga?
4. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego?
5. Co cenisz u ludzi?
6. Czego nie tolerujesz?
7. Twoja ulubiona piosenka?
8. Gdzie spędzasz najczęściej wakacje?
9. Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
10. Okazuje się, że na koncie masz milion złotych co z nimi robisz?
11. Twoja ulubiona potrawa?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Do założenia bloga zainspirowała mnie moja Mama. Właśnie ona nauczyła mnie szydełkować, gdy miałam dziesięć lat. Od tego czasu szydełkowanie jest naszą wspólną pasją. Mama często pomaga i doradza mi w różnych szydełkowych sprawach. Jestem jej bardzo wdzięczna, że pokazała mi wspaniały świat robótek ręcznych. Dziękuję!

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Nie wiem dokładnie co jest moją największą zaletą, ale chyba to, że szybko uczę się nowych rzeczy :).

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Poza tematyką bloga interesuję się przyrodą, zwierzętami, kwiatami, innymi robótkami ręcznymi, malowaniem, rysowaniem, ale najchętniej czytam książki :)

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Mam w domu  dachowca - kotkę Belę i psa rasy west higland white terrier - Jogiego.

Odpowiedź na pytanie nr 5:

U ludzi cenię szczerość, pogodne i optymistyczne usposobienie, gotowość do pomocy i miłe podejście do innych.

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Nie toleruję zawiści, dwulicowości, zazdrości, złośliwości.

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Moja ulubiona piosenka to  (zapraszam do obejrzenia teledysku :)))) :D) :


Odpowiedź na pytanie nr 8:

Mieszkam w Małopolsce, dlatego też wakacje najczęściej spędzam w naszych pięknych polskich górach :)

Odpowiedź na pytanie nr 9:

Mam dużo miłych wspomnień. ale jeszcze jestem dzieckiem, więc odpowiem na to pytanie za pięć lat :))))

Odpowiedź na pytanie nr 10:

Jakbym miała na koncie milion złotych to udałabym się w podróż po Europie, kupiła naszyjnik z prawdziwym diamentem, dużo włóczek i kordonków, a resztę zachowałabym na przyszłość :)

Odpowiedź na pytanie nr 11:

Moją ulubioną potrawą są naleśniki z marmoladą.


Do zabawy nominuję:

SzalonetiuLOVE z Szalonego Szydełkowania
Gabunię z Gawry Gaby
 
 Oto moje pytania:
  1. Ulubiony sposób na spędzenie wolnego czasu (poza robótkami ręcznymi) ?
  2.  Jaka jest Twoja ulubiona książka?
  3. Twoja największa zaleta?
  4. Co cenisz u ludzi?
  5. Twój ulubiony kwiat?
  6. Kto zainspirował Cię do założenia bloga?
  7. Twoja wymarzona praca?
  8. Twój ulubiony zakątek Polski?
  9. Okazuje się, że na koncie masz milion złotych. Co z nimi robisz?
  10. Gdzie najczęściej spędzasz wakacje?
  11. W czym jesteś dobra?
Dziękuję za uwagę i zapraszam do zabawy!!!!


3 komentarze:

  1. Dziękuję ! Dzięki tej zabawie możemy poznać się trochę lepiej :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko!!! Gratuluję Twojego pierwszego wyróżnienia. Tak trzymaj!!!! Margotka mnie ubiegła, chciałam Ci taki urodzinowy prezent zrobić ;)Dziękuję Ci za wyróżnienie a Wszystkim nominowanym z serca gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo wsparcia zostawione w komentarzu